Skip directly to content

Stockholm, Sweden, April 17 2012

• Sophie Carlbrant's picture
    Stockholm, Sweden, April 17 2012
    Started by
    (25 Nov '11)

Hi there!

My name is Sophie and I just wanted to see how many of you that will come to see Simple Plan in Sweden next year, I know I will!

Hallå där!

Jag heter Sophie och jag ville bara se hur många av er som kommer att se Simple Plan i Sverige nästa år, jag ska dit!

/S

20
Sophie Carlbrant's picture
on November 25, 2011 - 7:17am

Hi there!

My name is Sophie and I just wanted to see how many of you that will come to see Simple Plan in Sweden next year, I know I will!

Hallå där!

Jag heter Sophie och jag ville bara se hur många av er som kommer att se Simple Plan i Sverige nästa år, jag ska dit!

/S

Forum category: 
TheCarihuela's picture

Ska se dem här i Finland, på måndag ^^ Ska bli så roooligt :'3

Rebecka Jansson's picture

1 vecka kvar!!!

em_simpleplan's picture

Fett kul :) cya Anja :)

Anja_SP's picture

Jeg reiser fra norge for å se de! Gleder meg :-D

Oda's picture

I'm gonna see em to :D and yeah I'm Swedish but I write english because I want to, or whatever... anyway I can wait, but I'll have to xD

em_simpleplan's picture

det är bara 105 dagar kvar :)

Kan nog vara lite smartare! :) Du får ju ändå se dom!

Makemyday's picture

Jag hade velat se dom i Stockholm men bara för att dom spelar just på en vardag blir det lite svårt men ska se dom i köpenhamn istället då jag bor i Malmö blir närmare för mig

Cariie's picture

Det kommer det bli ;)

Jag hoppas det blir en av dom bästa dagarna/kvällarna i mitt liv. :)

Cariie's picture

Det är en lång historia ;) tror inte att jag kan åka någon annanstans just i vår, men om de inte kommer tillbaka hit till sverige snart så kan jag åka vart som helst :) Va roligt att du äntligen får se dem, du kommer deffinitivt inte bli besviken men det vet du nog redan :)

Starfighter.'s picture

Jag ska! :)

Åh, så trist.. Varför kan du inte se dom? Bortrest? Ja, 3 gånger är en del om man räknar de gånger dom varit här, avis! Men jag ska ju äntligen få se dom så. :D

Ingen annan show som du kan se? Danmark tex? Hoppas också de kommer snart igen, till hösten/vintern typ. :)

Cariie's picture

jag kan inte, kommer bara ta ett tag innan jag kan acceptera det :P Jag har sett dem tre gånger så jag får nöja mig med det tills dem kommer tillbaka nästa gång, vilket jag verkligen hoppas inte dröjer allt för länge... :)

I haven't been to a show yet but I know what it's like to be wanting more of something. It's a nice feeling but it's hard to control...

Well, then I hope you'll enjoy your trip, our country and of course the show we're so lucky to have and welcome! :D

Oh WOW! I'm so jealous of you right now, haha! :D I can see why you'd like to see them and travel! First time in Sweden then? (:

Aren't Simple Plan going to Germany too? :)

Anika - Where are you from then? :P

Har du biljett då? :) För i såna fall så är det ju inga problem!

moixa's picture

jag också! jag har drömt om att se Simple Plan live i flera år - jag gör VAD SOM HELST för att få befinna mig på Tyrol den 17:e! :D