Skip directly to content

Simple Plan in Finland 16.4.2012!

• llisa's picture
    Simple Plan in Finland 16.4.2012!
    Started by
    (28 Nov '11)

They're really going to be here in 16.4.! Who's coming?

And does anybody know when they sell tickets for that show?

35
llisa's picture
on November 28, 2011 - 9:32am

They're really going to be here in 16.4.! Who's coming?

And does anybody know when they sell tickets for that show?

Forum category: 
Im_Astronaut's picture

Ihana keikka oli :) Joo kyl olin iha vähä pettyny ku ne oli myöhässä SPcrewstä mut ne on kuitenki ihanat

Emilia's picture

kohta se on!!! viel yksi päivä!!! alkaa jo niin jännittää. mahtavaa nähdä ne taas!!

So's picture

is anyone there from SPcrew who didn't have the soundcheck party?

llisa's picture

VIIKKO JA YKS PÄIVÄ aodkmaomoadg en pysty uskoo tätä

I'm_addicted_to_David's picture

juu ei vitsi en malta oottaa et nään ne!! ja varsinki Davidin ;)) koska se ny o vaa liian kuuma :DDD joo mut siis niii 1 VIIKKO JA 1 PÄIVÄ wooooooooo. oon iha innoissani

-SP-lover3's picture

ois kiva mennä lentokentälle sitte fanien kaa :D

Im_Astronaut's picture

Why u cant go what is wrong?

sillu's picture

I want so badly to go, but all goes wrong.

Emilia's picture

38€? hui. aikas kallista tälläiselle köyhälle työttömälle, vaik saaha sillä sen vuoden jäsenyyden sun muut mut saanee jäädä nyt siis väliin. pitää sit katella enskertaan... ja vaa toivoa et SP:tä pääsis tapaamaan keikan jälkeen ja ois mahollisuus jäädä niitä odottamaan. pääasiahan se on kuitenkin että pääsee keikalle!

llisa's picture

SPC liittyminen maksaa 38€ josta hieman päälle kymppi muistaakseni on niitä sen paketin lähettämisestä aiheutuvia kuluja. ymmärtääkseni maksu onnistuu ainoastaan visalla ja mastercardilla mutta tästä ei mitään varmaa tietoa kun iskä maksoi(-:

ja tosiaan jos soundcheck on niin sinne pääsee 50 ekaa SPC'läistä jotka on tilannut liput

Emilia's picture

meki siskon kanssa ostettiin liput, varmasti siis päästään paikan päälle, JES!
mut mul ois kysymys tosta SPcrewsta, paljo se siis euroissa maksaa jos dollareis 25? voiks sen siis maksaa vaa visalla tai mastercardilla? pitäiskö mun siis pyytää jotaki maksaa se mun puolesta, eihä mulla oo muuta ku visa electron.
ja onks ees mitää tietoo onks ne suomessa pitäny soundcheckkiä faneille?

Im_Astronaut's picture

Mie sain liput myös oon nii ilone ku pystyy olemaa

spmmeriff's picture

mäki sain mut toisaalt niit lippui on vielki myynnis ni ei mikää ihme :D

llisa's picture

MÄ SAIN LIPUT! ostin heti kahentoista jälkeen torstaina ku ennakkomyynti alko, onkohan mulla mitään mahiksia päästä soundcheckiin? (:

Emilia's picture

mahtavaa!! oon jo niin pitkään odottanu et ne tulee takas! oon kaikilla 3 keikalla ollu ja pakko on päästä nytkin! 16.04.2012 tulee olemaan upea päivä!

Im_Astronaut's picture

IHANAAA :9

spmmeriff's picture

jeeee liput perjantain myyntii!!!!!! :))))) eikä oo ikärajaa et kaikki pääsee sinne kyl (=

Im_Astronaut's picture

NII mut mie haluun et se ois k 13 tai jotain vanhemman kanssa pääsis jos ois alle mut Chuck on aina sanonut että hän yrittää laittaa aina niin pienen ku mahollista

llisa's picture

mut jos se kerran on SP'n päätettävis niin voidaan toivoo jotai armoo tossa, kuvittelisin et ne ei ihan ehdotonta k18 rajaa tahtois tuonne kun tietää kumminki et faneja on nuorempiakin(: tai ainaki elättelen toivoa että voitas edes sen verran joustaa et vanhemman kanssa pääsis sisään alaikäisenäkin

Im_Astronaut's picture

nii ei saa olla en mäkää kestä

llisa's picture

ei mä en kestä jos siellä on tollanen ikärajaD: ei saa olla!

Im_Astronaut's picture

Mie soitin The Circuksee ja ne ei tiedä mikä on ikäraja ku ne tarjoaa vaa paikan ja pitää soitta managerille siis SP:n tai soitaa sille kuka tuo SP:n tänne :)

ziggetyzag's picture

Ilmeisesti esiintyvät Helsingissä The Circuksessa, ja Circus on K18 - eli sisälle ei pääse alaikäiset edes vanhemman seurassa, koska paikalla on anniskeluoikeudet.

XXX_007's picture

Thanks a lot!!
I'm in SPC, as well. :)

llisa's picture

Tickets will be sold in 2012 if I understood right. SPCrew members probably get them earlier because of pre-sale (oh I feel so lucky to be in SPC right now?)
just keep checking simpleplan.com & SPC-page after Christmas(-:

usually lippupiste sells tickets to almost every show in Finland, right?

XXX_007's picture

Does anyone know already when tickets will go on sale and where to buy them? Thanks! :)

Im_Astronaut's picture

Just mie haluun liput NYT!

spmmeriff's picture

niiiii siiistii et ne tuleee vihdoinki!! haluisin vaa saada ne liput nytte! mut tuol livenationis sanottii et lisätietoo tulee vast ens vuoden puolel :

Im_Astronaut's picture

Mä oon 1000% menossa mut en tiedä ikärajaa ni vähä ketuttaa enkä voi liittyä SP Crewehu ku en oo 13 :( mut kyl mie sinne joteki pääsen on pakko :)

llisa's picture

no siis lippupisteestä niitä kai saa, ajankohdasta en tosin tiiä mitään ja ei tota keikkaa ole vielä edes täällä sp.comissa ilmoitettu. liityin eilen spcrewiin ihan vaan sitä varten että varmistan saavani liput ja haaveena ois tietysti päästä soundcheckiin....?
tietääkö btw kukaan että millasia ikärajoja tuolla on? aikusen seurassa kai minkä tahansa ikäset pääsee sisään mut entä yksin?

Pages